[linux-network] Re: Teknowall kurulum+calistirilmasi!!!

---------

From: Ismail Oztekin (ioztekin@burolink.com.tr)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 10:56:43 EST

    Valla sizi tebrik ediyorum. Bende kurdum gayet guzel kuruluyor, ama
    dokumanından islemleri adım adım yapmama ragmen.
    1. Root sifresi kesinlikle degistirilemiyor.
    2. Web arayuzune hıcbır sekılde ulasamadım.
    Devrım Bey'in verdigi forumda kayda deger hicbir bilgi yok, dokumanında cok
    detaylı oldugu soylenemez. Siz yasadiginiz problemleri, yada deneyimlerinizi
    aktarabilirseniz sevinirim.
    Teekkurler