[linux-network] Re: Teknowall kurulum+calistirilmasi!!!

---------

From: R. Tolga KORKUNCKAYA (tolga@mavibilgisayar.com)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 13:01:02 EST

    sifre degistirmek icin ne yaptiginizi ve ne cevap aldiginizi merak ettim
    root ve admin sifreleri varsayilan kamikaze ve ben hic bu konuda
    (degistirme) konusunda problem yasamadim.

    Yasadigim sorunlar yalnizca donanim uyumlulugu konusunda oldu
    tekram scsi 395U ile kurulum yapamadim. modulu alip ayrica yuklemem
    gerekti, epey kasmistim.

    Ayrica siz password konusunda yasadiginiz bir sorun varsa onlari
    yazarsaniz daha kolay yardimci olabiliriz, sorunuz teknowall kullanilir mi
    ise, kullanilir neden olmasin?

    --
    r.tolga