[linux-network] Re: dns

---------

From: CELIK Fikri bulent (fikri.celik-renexter@renault.com)
Date: Thu 08 Jan 2004 - 01:52:36 EST

    windows 2003 DNS te dediğiniz gibi bi durum var. Eğer packet standart
    büyüklükten fazla ise ve karşı taraf bunu desteklemiyorsa datayı bölerek
    yollayacak ve her parçanın yerine ulaştığından emin olunması için de TCP
    gerekecek bunlar benim bildiğim . Tabii ki Linux te belki daha önce veya
    daha sonra benzer bir bind özelliği üretilmiştir.