[linux-network] Redhat9+qmail kurulumu

---------

From: Ismail Oztekin (ioztekin@burolink.com.tr)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 08:15:24 EST

    Redhat 7.3 üzerine gelecek'in ftp'sinden indirdigim Bariş Metinin
    hazırladığı Qinstall-1.2 ile Qmail'i problemsiz kurup çalıştırabiliyorum.
    Fakat aynı şeyi RedHat 9 üzerinde kurmaya çalıştıgımda kurulum tamamlanmıyor
    ve yarıda kesiliyor.
    Deneyen arkadaşlar varsa, yardımcı olabilirlerse çok sevinecegim

    Not: Aynı problemi Fodora'dada yaşadım.

    teşekkürler

    İsmail Oztekin
    Teknik destek Uzmanı