[linux-network] Re: ***SPAM*** DNS bind

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 08:41:56 EST

    selam serkan,

    redhat sunucu uzerinde

    #host www.linux.org.tr 127.0.0.1

    yazdiginda ne diyor cevap geliyor mu bir bakar misin ?
    cevap gelmiyorsa yapilandirmada sorun olabilir.named.conf dosyanin
    gonderir misin ?

    internete cikamiyorum ifadesi cok genel.Birkac dereceden birkac
    bilinmeyenli denklem gibi.Sorduklarima cevap yazmamissin !
    Bazen sorunlar basit bir sebepten oturu olusabiliyor.

    kolay gelsin

    --
    Genco YILMAZ
    http://genco.gen.tc