[linux-network] Re: Kullanici Izleme

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 06:19:36 EST

    On Tue, 2004-01-06 at 13:09, KADIR SARI wrote:
    > Ben biliyorum ki bazı kurumlar çalışanlarının internet'te ne
    > yaptıklarını ve kime ne mail attıklarını kaç dakika hangi sitelere
    > girdikleri ögrenmek ....... istiyorlar.

    Sözleşmeli olarak çalışanlarda durum farklıdır. Genel amaç, saatlik
    çalışmaya karşılık ücret ödenen kimselerin çalışma saatlerinde verimli
    olmalarını sağlamak ve varsa kurumun ahlaki kurallarını işleterek
    disiplini sağlamaktır.

    Fakat halka açık bilgisayar kullanılan ortamlarda kullanıcıların
    Internet üzerinden yaptıkları iletişimin dinlenmesi etik olmadığı gibi
    anayasal bir suçtur.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part