[linux-network] Kullanici Izleme

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 08:15:27 EST

    Iyi Gunler LinuxDaslarim;

    Internet Cafemde Squid ile internet baglantisi sagliyorum ve kullanicilarim=
     bu=20
    makinanin =FCzerinden Internet'e Cikiyor benim istedigim eger oluyorsa icq =
    msn=20
    hotmail mynet gibi uygulamalari kullanan kullanicilarin ne yaptigini ne=20
    yazdigini izleyebilirmiyim veya loglaya bilirmiyim bunu yapabilecegim=20
    herhangi bir ugulama varmi=20

    Tesekurler
    Saygilarimla