[linux-network] Re : zoom X5 5554 ve mrtg

---------

From: M.Murat AKBAS (mma@aa.com.tr)
Date: Mon 05 Jan 2004 - 06:57:42 EST

    Merhaba
    Zoom modemlerin SNMP ile ilgili sorum uzerine dagitici yetkilisinden aldigi=
    m=20
    cevabi gruba iletiyorum
    Saygilar.
    M.Murat AKBAS

    =2D--------- Aktar=FDlan =DDleti ----------

    Subject: RE: 5554 ve snmp
    Date: Pts 05 Oca 2004 13:49
    =46rom: "Zuleyha SEVILMIS" <zsevilmis@olusum.com.tr>
    To: <mma@anadoluajansi.com.tr>

    Merhaba,

    =DEu anda modemlerimizin SNMP deste=F0i bulunmamaktad=FDr. Bir sonraki
    versiyonda bu eklenecektir.

    Sayg=FDlar=FDmla,
    Z=FCleyha Sevilmi=FE

    =2D----Original Message-----
    =46rom: M.Murat AKBAS [mailto:mma@aa.com.tr]
    Sent: Monday, January 05, 2004 9:43 AM
    To: destek@olusum.com.tr
    Subject: 5554 ve snmp

    Merhaba,
    kullanmakta oldugumuz Zoom X5 5554 adsl modem den MRTG vasitasiyla snmp
    bilgisini okuyup bir istatistik olusturmak istiyoruz.
    Ancak SNMP bilgisini nasil okuyacagimizi bulamadik.
    Bu konuda yardimlarinizi bekliyoruz.
    Yardimlariniz ve ilginiz icin tesekkur ederiz

    M.Murat AKBAS
    ,