[Linux] Ynt: SAMBA KULLANICI VE PASSWD

From: Omer Ozcan (omeroz@kamilkoc.com.tr)
Date: Wed 30 May 2001 - 14:12:59 EEST

geleceklinux in sayfasinda asagidaki aciklama vardi.

Samba'da kullanici açma sorunlari: Samba'nin Gelecek Linux 1.0 ile gelen
sürümünde yeni kullanici açarken sorunlar olusabilmektedir.

Güncellenen paketler
samba-2.0.7-21.i586.rpm: Samba SMB sunucu
samba-client-2.0.7-21.i586.rpm: Samba istemci programlari
samba-common-2.0.7-21.i586.rpm: Samba ortak dosyalari

sambanin guncel halini www.geleceklinux.com/guncellemeler
dan alabilirsiniz.