[Linux] Re: liste karisikligi...

From: Xlinux (xlinux@gmx.net)
Date: Wed 30 May 2001 - 15:44:08 EEST

>Kendi adima "hayaletler" ile fikir alisverisinde bulunmaktan haz
>etmedigimi
>soylemek zorundayim. :-)

Ben şuna kadar bir hayaletten bir mail alamadım. Zira burada yazan kişi bir
hayalet değil doğal olarak sizden farksız birisidir. Önemli olan,
fikirlerdir. Zira ben burada adımın linus trovalds olduğunu açıklasam ne
farkeder?

Ancak haz etmemekte sizin özgürlüğünüz. Eğer böyle bir kural mevcutsa, yani
listeye mail atanlar "Ad soyad" kullanmak zorunda ise, elbette ad-soyadda
yazıp, hayalet statüsünden kurtulabilirim.

Ama böyle birşey yoksa, olana kadar, ya da olduğundan haberim(!) olana
kadar, hayalet sıfatı ile tartışmalara katılmaktan zevk alacağım. :)

Sevgiler...