[Linux] Re: fw donanimi

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Tue 29 May 2001 - 03:47:24 EEST

tabiki ana kriter packet/sec (/min) verisi olabilir bu durumlarda
yani 10mbit in onunde durandan cok daha fazla yorulan FW lar biliyorum topu
topu 256K nin onunde duruyolar (HW ler ayni )

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanilmaz, yanilgiya düsen yalnizca kendi
sonuçlarini doguran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararinizdir.