[Linux] Re: FW: Linux gercekte bedava degil !!!

From: mutlu onder (madmutlu@yahoo.com)
Date: Mon 28 May 2001 - 11:26:50 EEST

   Dogru yolda oldugumuzun iyi bir kanitidir bu
arkadaslar...
   Turkiye'de ki web server kullanımlarinda Linux %47
lik bir paya sahip( .tr uzantili web siteleri
arastirma sonucu) isletim sistemi kullaniminda da %33
luk bir paya sahip.
   Ben suna inaniyorum ki Türkiye'nin sokaga atacak
parasi yoktur!. Her yil belkide milyonlarca $
microsoft a Türkiye'den para akmakta. Giden paralar
hepimizin parasi. Elbirligi ile mumkun olan her
platformda insanlara linux un gerekliligini bu yonuyle
aktarmak son derece onemlidir.
  Linux un Nt ailesine 5 cektigi zaten ortada. Ancak
toplumun buyuk bir bolumu olaylarin teknik yonunu
bilmemektedir. Ama ekonomik yonu herkesi
ilgilendirecektir.
  Ulusal isletim sistemi olgusunu yaratabilirsek ve
bunu yayabilirsek sonuc cok farkli olacaktir.

  Saygilarimla ...

--- Mehmet Deniz Hatipoglu <dhatipoglu@bimel.com.tr>