[Linux] Re: FW: Linux gercekte bedava degil !!!

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Mon 28 May 2001 - 13:30:59 EEST

On Monday 28 May 2001 10:15, you wrote:
> Giris 1
> Linux'un Arka Plani ve Acik Kaynak 1
> Linux'un Ucretsiz Olmadigini Kanitlayan 10 Neden 2
> Neden 1: Sinirli Aygit Surucusu Destegi 3
> Neden 2: Destek / Bakim Maliyetleri 5
> Neden 3: Cok Sayida Kurulum Surumu Olusu 7
> Neden 4: Mevcut Yazilim Eksikligi 9
> Neden 5: Perakende Sektorunde Sinanmamis Alanlar 10
> Neden 6: Formel Gelisim Cizelgesi, Arastirma ve Standart Eksikligi 10
> Neden 7: Daha Az Guvenli 13
> Neden 8: Yuksek Isgucu Maliyetleri 14
> Neden 9: Sinirli Gelistirici Araci 14
> Neden 10: Gelecekteki Is Yuku 15
> [...]

Ha su dokuman,

Demek TR a da geldi sonunda.
Yanlis hatirlamiyor isem M$ almanya hazirlamis onu. Linux USA pazarinin
aksine Almanyada oldukca saglam ilerliyor. Zaten M$ ilk tepki reklamlarinida
yine Almanyada vermisti.

Hesaba gore M$ GNU daha iyi program uretebilirmis. (Merak yaptim hakkaten
niye uretemiyorlar)

Yani iste dedikleri yukarda. Yukaridaki 20 maddeye gore bizim programlarin
berbat olmasi lazim. Ve bu kadar isle urastigimiz icinde hepimizin kacik
olmasi lazim.

Yahu bu adamlar bilmiyorlarmi ?

Gunes Balcikla Sivanmaz.

Neyse, OGRETIRIZ...