[Linux] DMA 66 + 20GB

From: Senol GULER (sguler@ixir.com)
Date: Thu 24 May 2001 - 17:46:50 EEST

Makinamda 2 adet HDD var 1.si Ultra DMA 66 portuna 20 Gb 2. sini ise ise
primary HDDr controller da master olarak bagladim.(an kartta 1 UDMA66 2
adet t2 normal kontroler var) 1. HDD de winme var ken 2.sine Mandrake 8.0
kurdum fakat acilista hdd leri tanirken 20 Gb lik Hdd ye geldiginde hic bir
hata vermeden takiliyor.Bios setup tan DMA66 kontroler'i disable edersem
dolayisiyla 20 GB lik Hdd i kontrol etmeden geciyorum .Tabii her sistem
gecisi yaparken bios ayarlari ile ugrasmak angarya gelmeye basladi
.Sorunumun bir cozumu varsa yardimci olacaklara simdiden tesekkurler.