[Linux - 378] Re: [Linux - 367] Ynt: [Linux - 336] cisco systems

From: Egemen Ergel (egemen.ergel@rt.net.tr)
Date: Wed 23 May 2001 - 23:55:21 EEST

cisconun ICND den baslayip CCND CCNE ve daha ilerisine kadar giden kurslari
mevcut.
herbiri binlerce dolar degil ama toplaminda binlerce dolara ulasilabiliyor.
network dunyasinda bir CCNE ve/veya CCND iseniz bilginizi etiketlemis
olabilirsiniz ancak kursa gideyim de networkcu olayin diye dusunuyorsaniz bi
sekilde kurslari bitirip sertifikalari alsaniz bile pek sonuc vermeyebilir.
once alt yapi lazim sonrasinda ustyapi ve eger gerekiyor ise etiket.

Egemen Ergel
egemen.ergel@rt.net.tr

Deneyim hiçbir zaman yanilmaz, yanilgiya düsen yalnizca kendi
sonuçlarini doguran ve nedeni deneyimleriniz olmayan kararinizdir.