[Linux] Re: [Linux - 367] Ynt: [Linux - 336] cisco systems

From: Hilmi Kemal KOCA (hkkoca@deu.edu.tr)
Date: Thu 24 May 2001 - 21:32:45 EEST

Cisco kurslarini 7-8 unievrsite duzenliyor
bu universiteler

Dokuz Eylul Universitesi
Istanbul Teknik Universitesi
ODTU
Yildiz Teknik Universitesi
ve ismini hatirlamadigim bir kac universite daha veriyor.

Sirket olarak bu kurslari veren yerler var mi bilmiyorum
ama olsa bile bu universiteler den ucuza vereceklerini sanmiyorum.

Ogrencilere oldukca iyi fiyata veriyorlar kurslari

Mesela bizim universite(DEU) kendi ogrencilerine 1 donemi 100 milyona
veriyordu
disardan ogrenciler ise 150 milyon,(ogrenci olmayanlar icin yanilmiyorsam
bir donemi 500 milyon civari bir seydi)
CCNA programi 4 donemden olusuyor 600 milyona bu sertifikayi aliyorsunuz
Sinavlar online olarak yapiliyor.Her ust doneme gecmek icin alt donem
sinavlarinda en az 80 almaniz gerekiyor. ilk seferde
80 alamazsaniz bir hakkiniz daha var ama bu seferde 90 almaniz gerekiyor :))

4 donem sonundaki ana sinav ise cisco nun turkiyedeki yetkilisinde
yapiliyor.
Universitenin yaptigi sinavalr ucretsizken en son ana sinav yanilmiyorsam
100 dolar.(ilk kez girilecekse 60 dolar a yapiyorlar galiba)

Katilim kosullari icin yanilmiyorsam itu ve odtu siraya koyuyor.Su an itu de
2800 kisilik sira var ve sira henuz 700 lerde.

Ayrintili bilgi icin

www.deu.edu.tr/cisco

yada diger universitelerin web sayfalari.