[Linux - 308] Re: [Linux - 244] Dikkat_!_Hasta_Linux_elemanı

From: Serhat Azgur (sazgur@stm.com.tr)
Date: Tue 22 May 2001 - 12:01:42 EEST

----- Original Message -----
From: "Serdar KOYLU" <serdarkoylu@yahoo.com>
To: <linux@linux.org.tr>
Sent: Monday, May 21, 2001 2:08 PM
Subject: [Linux - 252] Re: [Linux - 244] Dikkat_!_Hasta_Linux_elemanı

> Lutfen boyle seyleri, yazmadan once enine boyuna dusunmenizi istiyorum.
> Bu bir tur medya organidir ve T.C. Yasalarindaki ongorulere tabidir,

Serdar beye katilmamak mumkun degil.
Bildigim kadariyla bircok benzeri listede, listeye gelen soru ve cevaplari
kontrol eden "moderator" ve kontrol edilmesi gerekenleri (listeye nasil ve
nelerin yazilabilecegini) gosteren kurallar var. Listeye katilan herkes bu
kurallara uymak zorundadir ve kurallara uyuldugunu "moderator" denetler,
gerekirsede mudahale eder.
Yanilmiyorsam bir-iki ay once Sn.Mustafa Akgul hoca ile bu konu konusuldu.
LKD'nin gonullu bir kurulus olmasi ve herkesin gereginden fazla yuklu olmasi
koordinasyonu zorlastiriyor olmali.
Akil hocaligi anlaminda degil ama bir yerden baslayip bu listenin uyulmasi
gereken kurallarini belirleyebilirsek, Turkiye'nin en genis katilimli
listesinin gelecegini kurtarmis oluruz.
Saygilarimla.
Serhat Azgur