[Linux - 252] Re: [Linux - 244] Dikkat_!_Hasta_Linux_elemanı

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 21 May 2001 - 14:08:41 EEST

-- Erdal MUTLU Arastirma Gorevlisi <erdal@be.itu.edu.tr> wrote:
> bir ortamdan yeti=FEen ve belkide bir=E7o=F0onuz att=FD=F0=FD
> mesajlardan t=
> an=FDd=FD=F0=FD bir
> ki=FEi vard=FDr, ad=FD Murat KO=C7.
>
> Bu ki=FEi tak=FDnd=FD=F0=FD terbiyesiz tav=FDrlardan dolay=FD SANEG
> b=FCnye=
> sinden
> at=FDlm=FD=FEt=FDr. Kesin olarak kan=FDtlayam=FDyoruz. Ancak 19
> May=FDs 200=
> 1 tarihinde
> 19:34'ten sonra root =FEifresini de=F0i=FEtirmeyi unuttu=F0umuz bir
> bilgisa=
> [...]

Selamlar..

Murat KOC'un avukatligini yapmak istemem. Bana dusmez. Fakat bence
murat o makineye girseydi bundan cok daha fazlasini yapardi. Kesin bir
kanit olmadigini soyluyorsunuz, olsaydi yargiya basvurulabilecegini
soyluyorsunuz, ama bu mailler sizin aleyhinize bir kesin kanit
olusturuyor, ya o size tazminat davasi acarsa ? Birinin kanuna aykiri
davranista bulundugunu ima dahi ederseniz, kanitlamak zorundasiniz,
aksi halde siz iftiraci, kullandiginiz ortamda buna araci olmus
sayilir. Araniza girmek istemem ama yargisiz infaz yapmak bize
yakismiyor, ustelik boyle bir davranis listenin gelecegini de tehlikeye
atiyor. RTUK'un bilmem kimin hatasini yayinliyor diye TV'leri kapattigi
gibi, iftira edilmesine yardim ve yataklik etmekten listeye suc
duyurusunda bulunulabilir, Ankara Universitesinde personelin
yoneticilerini ikna etmesi de cok guc olup bu hizmetin kesilmesine
neden olabilir. Bunu T.C. mahkemelerindeki ilk 425b konulu durusmanin
bilirkisisi olarak soyluyorum.

Lutfen boyle seyleri, yazmadan once enine boyuna dusunmenizi istiyorum.
Bu bir tur medya organidir ve T.C. Yasalarindaki ongorulere tabidir,
Siz veya M.KOC yerden goge kadar hakli olabilir, bu konu benim disimda
ve ben her iki tarafa da hakli yada haksiz diyebilecek pozisyonda
degilim. Bu aranizdaki bir sorun, aranizda halledin. Lutfen hepimizi
zorda birakmayin.

Saygi ve sevgiler..