[Linux - 237] Re: [Linux - 231] Re: [Linux - 228] Re: [Linux] turkce kde

From: Ersan YILDIRIM (ersany@ixir.com)
Date: Mon 21 May 2001 - 17:13:03 EEST

> KDE'nin yazildigi Qt kutuphanesi 2.1'den itibaren LANG ve LANGUAGE
> (dolayisiyla bunlarin uzerine yazabilen LC_ALL, LC_CTYPE) kutuphanelerine
> bakmiyor, sistem genelinde yapilan degisiklikler gozonunde tutuluyor. Bu
> degisikliklere ulasmak icin K dugmesi -> Preferences -> Personalization ->
> Country & Language menusune tiklayin, her uc bolum icin Turkce'yi secin.
> (Menu sirasini nasil ezberlemisim ama!)
>
> <...>
>
> Kolayliklar,
>
> --
> Gorkem

Merhaba

Soylemis oldugunuz islemleri daha onceden yapmistim fakat olmadi.
Acaba kurulum sirasinda secmedigim veya secmem gereken paketler neler?
Birde daha onceden yazdiginiz turkce karakter konusunda ki soylediklerinizi
yapmam ragmen hala g(yumusak g) $ ve i (noktasiz :) bu uc harfi goremiyorum.

Yardimci olabilirseniz sevinirim.

Tesekkurler

Not:Mandrake8.0 kullaniyorum