[LINUX:27906] Compaq, SCSI ve kurulum problemi

From: Bora Özden (bozden@altar-tr.com)
Date: Mon 21 May 2001 - 08:34:22 EEST

Merhaba,
Compaq Proliant 800 model bir servera Redhat 6.0 kurmaya çalistim. Kurulum sirasinda hiçbir sorun yasanmiyor, SCSI (NCR 53C8xx PCI) olarak ve ethernet adapter da dahil cihazlarin tümünü taniyor.Kurulum islemi sorunsuz sekilde tamamlandiktamn sonra makina reboot ettiginde 'missing operating system' diyerek isletim sistemini yüklemiyor.Custom ve server olarak birkaç kez kurulumu tekrarladim, bootu master boot recorda yazdirdim ancak sonuç degismiyor. Linuxi kurmadan önce makinada çalisan bir NT yüklü idi.Bu NT sistemi linux cdsiyle boot edip diskdruidle silip ve partionlayip Redhata çevirmeye çalistim.
Mandrake 7.0i yüklemeyi denedigimde ise welcome ekrani geliyor ancak CDden boot etme islemine devam etmiyor.
Konu hakkinda fikir yürüten olursa sevinirim.

Bora Özden