[LINUX:27891] Re: radyo karti

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Sun 20 May 2001 - 17:42:58 EEST

Selam...

Ersan YILDIRIM wrote;

<Uzun zamandir linux kullanmaktayim fakat sadece ev kullanicisiyim. Yani
linuxsu o kadar detayli bilmiyorum. fakat genelde her <isimde linux
kullaniyorum bazi ozel programlar haric.
<Yine oldukca uzun zamandir radyo kartini tanitmaya calisiyorum fakat bir
turlu tanitamiyorum. Eger bu konuda yardimci <labilirseniz sevinirim veya
turkce bir kaynak gosterebilirseniz.
<Mandrake 8.0 kullaniyorum.
<Celeron 333 cpu, 64MB ram, S3 Savage4 16Mb ekran karti, AWE64 ses karti,
Fly Video98 tv kartim var.
<Radyo kartim tv karti ile butunlesik degil tersine radyo kartim isa veri
yolunu kullanan Gemtek radyo karti.
<Mandrakede normal olarak sesleri alabiliyorum ve tv yi rahatlikla
seyredebiliyorm. Fakat radyodan herhangi bir ses alamiyorum.
<Tv icin xawtv ve radyo icinde bununla birlikte gele xawtv-radyo programini
kullaniyorum. Dedigim gibi radyo prgramini actigimda <her turlu ayari
yapabiliyorum fakat ses veya bir cizirti alamiyorum.
<Eger yardimci olursa modules.conf dosyasinida yolluyorum.
<pre-install pcmcia_core CARDMGR_OPTS=-f /etc/rc.d/init.d/pcmcia start
<alias usb-interface usb-uhci
<alias sound-slot-0 sb
<alias synth0 awe_wave
<alias char-major-81 bttv
<options bttv pll=1 radio=1 card=30
<options tuner type=5
<post-install bttv /sbin/modprobe "-k" tuner; \
<sbin/modprobe "-k" msp3400