[Linux - 228] Re: [Linux] turkce kde

From: -Ozgur (ozgur_liste@yahoo.com)
Date: Sun 20 May 2001 - 18:35:16 EEST

SeLamlar,
Acikcasi X ile ugrasmadigim icin tam olarak neler yapman gerektigini
adim adim söyliyemiyecem... Ama sanirim
export LANG="tr"
export LANGUAGE="tr"
yazip ta "startx" komutunu girersen olabilir..
/usr/share/locale/tr/LC_MESSAGES/ dizini altinda programlarin
*.mo dosyalari mevcut olmasi gerekiyor. Ornek ;
xchat.mo gibi ...

Neyse ;
Pine 'a gelince ..
Tamam dogru yerdesiniz ; Inbox-path yazan yere
{pop.sunucu.adresi/pop3} yazarsaniz olacaktir..
Boylece acilista size sifre soracaK ve pop3 serverdan mailleri okutacak.

Iyi CalismaLar
-Ozgur