[Linux] Re: RE: [Linux] Red Hat 7,1'de Ekran cözünürlügü nasil degisir.

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Fri 18 May 2001 - 16:32:56 EEST

Selam,

Ben Xconfiguratorun basarili oldugunu hic gormedim, XF86setup manual ama
daha guvenli, sadece bazi versiyonlari resolusyonlarla oynarsaniz
calismiyor, yapacaginiz son secimdeki resolusyonlara hic dokunmazsaniz
calismayan da XF86setup gormedim. Butun resolusyonlar dursun sonra
gereksizleri /etc/XF86Config dosyasinda elle cikarirsiniz. Tabii bu benim
kisisel tecrubelerim.

Iyi calismalar.

On Fri, 18 May 2001, Murat SULUHAN wrote:

>Xconfigurator

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)377-5498 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)