[Linux] Re: Linuxcular kizmasin, olympos dan alinti ( BUCES BBS deki post eden arkadasa ayrica tesekkurler)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Fri 18 May 2001 - 11:23:09 EEST

Selamlar..

OpenBSD dogrusu daha guvenilirdir, daha saglamdir. FreeBSD bile
oyledir. Fakat Linux'un donanim/yazilim/servis desteginin 10'da bir
bile yoktur. Fakat bir ailenin iki kardesini kiyaslamak durumundalar.
Hic bir *BSD kullanicisi Linux'tan nefret etmez, Hic bir Linux
kullanicisida BSD'ye tu kaka demez. Her ikisinin yeri ayri ayridir.
Vatandasda oyle soyluyor. Kendi bile birtakim makinelerde Linux
kullaniyormus. Elbette boyle elestiriler, ki bunlar cok yapici
elestiriler gibime geldi, olacaktir, bunlar da kardesleri ayni
olgunluga getirecektir zamanla. Keske baska yonlerden ustunlukler
sunan, mesela en mukemmel multimedya destegini veren bir kardes daha
olsa.

Bence bu yazida kizacak alinacak bir sey yok. Belki cikarilacak dersler
olabilir. Bunlarida biz cikarip, kendimize yakin buldugumuz kardese
uygulayacagiz, baska bir seye gerek yok.

VMS-UNIX, MS-UNIX, MS-VMS jokelerinden sonra, simdide UNIX-UNIX
jokeleri cikacak gibi.. Bence en iyisi su olur:

Bizim UNIX'imiz, sizin UNIX'inizi dover. Ama ikisi bir olur, MS'yi daha
guzel dover.

Saygi ve sevgiler..