[Linux] Re: dns-forward

From: ilker ARABACI (i.arabaci@hiperaktif.com)
Date: Wed 16 May 2001 - 18:05:03 EEST

sen dns server olarak local dns srver'ini kullandıgına emin misin?
eger dialup ya da herhangi bir sekilde dhcp kullanıyorsan /etc/resolv.conf
dosyasını overwrite eder.

nslookup dediğinde hangi srver'a baglanmaya calışıyor ?
eger local DNS kullanıyorsan, "ndc reload" ettiginde ne gib reply
alıyorsun?

not: herhangi bir dns server kullanılmıyorsa Linux default olarak local dns
server arar.
nslookup komutunu parametresiz çalıştır.