[LINUX:27836] Nothing to be done for "modules"

From: Ayse Sanli (ayse@tapu.gov.tr)
Date: Tue 15 May 2001 - 16:05:33 EEST

Merhabalar,
Kernel derleme ile ilgili sorun yasiyorum.
makinamda RH6.2 ile gelen 2.2.14-5.0 kernel'i 2.4.4 yapmaya
calisiyorum.
linux.org.tr altinda bu konuda bulunan mevcut 3 ayri documandan
faydalandim ancak modules ve install_modules 'da

Nothing to be done for "modules"
Nothing to be done for "modules_install" mesajlari aliyorum ve sonucta
da lsmod bos cikiyor. ve de insmod ile hicbir modul yukleyemiyorum.

/lib/modules dizini altinda ;

/lib/modules/2.2.14-5.0 yanisira ,

/lib/modules/2.4.4 dizini olusuyor ve icinde 2.2.14-5.0 gibi olmayan bir
dizin yapisi olusuyor.
ve 2.4.4 dizininde modules.dep dosyasinin boyutu da 0 (sifir)

Oysa , make xconfig de modul secimleri yapiyorum. ve ne ethernet kartimi
nede scsi device'lar, parport, ppa vb icin modules yuklenebilmis degil.

Ilk kez kernel derledigim icin de fazla bilgiye sahip degilim.
Yanitlar icin simdiden tesekkurler.

Saygilarimla
Ayse Sanli