[LINUX:27835] Re: Anakara'da oturan

From: Samur (samur@mmo.org.tr)
Date: Tue 15 May 2001 - 15:18:41 EEST

Ilk sorununun cevabi kolay Ankara'da LKD tarafindan cd ler satilmakta.
Sanirim simdi kargo ile farkli sehirlere gonderiyorlar ama iliski kurarsan
arkadaslar nasil temin edecegine iliskin bilgi verirler. Ikinci soruna
gelince de TTnet ile ilgili bir suru soru ve yanit vardi eski arsivdekileri
karistirsan bir cok bilgiyi bulabilirsin.

Kolay gelsin