[Linux] Re: RH 7.1 klavye, fare yok.

From: Baris Simsek (bsimsek@bimel.com.tr)
Date: Tue 15 May 2001 - 13:47:05 EEST

        /etc/inittab icinde
        default:3 'e benzer bir satir var. ORdaki 3'u degistir. Tabi
klavye ile alakali probleme bagli. Eger disketle acinca klavyeyi
kullanabiliyorsaniz tamam. vi, yada o yoksa echo ile linuz partition'i
maount edip bu degisikligi yapin. sonra reboot edip acin. Eger sorun
donanimsal degilse ve redhat ile ilgili ise herhangi bir dagitimin boot
disketi ile deneyebilirsiniz.

- barI$ -