[Linux] Re: RH 7.1 klavye, fare yok.

From: Zeki Celikbas (celikbas@itu.edu.tr)
Date: Wed 16 May 2001 - 10:43:34 EEST

Tekrar Merhaba,

Evet bu sekilde acinca klavye sorunu text ekrani icin cozuldu fakat
X'e gecince gene klavye ve fare gitti. Reboot edince klavye ile
acabiliyorum fakat denemek icin kudzu yazdim ve text ekraninda
bile klavyesiz kaldim sonuc reboot. Bu arada RH7.1 network
kartimi da gormedi. Benim amacim fakulte kitapligina bir sunucu
kurmak acaba Red Hat'dan vazgecip SuSE kursam nasil olur?
SuSE'nin live eval diye bir surumu var. Bu surum ne anlama geliyor
ve acaba benim isimi gorurmu? Normal surumu bulunabilirmi?
Apache, perl, mysql, DNS, ileride php calistiracagim. Tessekkurler.