[LINUX:27578] Anakara'da oturan

From: PCc0d3r (pcc0d3r@basari.net.tr)
Date: Mon 14 May 2001 - 13:58:25 EEST

Merhaba,
Bu benim bu listeye ilk mesajım (emin olun son olmayacak =) ama bir cd
sorunum var. MDK 8.0'ı gördüm ve hayran kaldım. Acaba Anakara da oturup'da
Mandrake 8.0 cd'si elinde olan var mı?

Diğer bir sorum ise ben WM (window maker'da) rp3 ile interente abğlanıyorum
ama yalnızca SOL ile bağlanabiliyorum. Bende TTnet falan da var ama onlar
ile bir ütrlü bağlanamıyorum. DNS'leri doğru yazıyorum ama bir türlü
olmuyor (Bu arada rp3 wvdial kullanıyor...)
GtkDial ile de denedim ge e bağlanamadım. Bana verdiği hata şu şekilde:
-----------------
WvDial: Internet dialer version 1.41
Initializing modem.
Sending: ATZ
ATZ

OK
Sending: ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0
ATQ0 V1 E1 S0=0 &C1 &D2 S11=55 +FCLASS=0

OK
Sending: ATM1L3
ATM1L3

OK
Modem initialized.
Sending: ATDT 145
Waiting for carrier.
ATDT 145

CONNECT 33600/ARQ/V34/LAPM/V42BIS
Carrier detected. Waiting for prompt.
Disconnecting at Wed May 2 21:07:07 2001
DIALING FINISHED