[LINUX:27806] Ynt: Dns ve Sendmail

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Mon 14 May 2001 - 13:36:32 EEST

Merhaba,

www.linux.org.tr deki Belgeler bölümünde ve linuxdoc.org deki DNS-HOWTO
yazisinda yeterli aciklama ve örnek bulabilirsin. Bunlardan iyisi can
sagligi derim...

--
Sevgiler,
Serdar

----- Original Message ----- From: Veysi GÜMÜŞ To: Multiple recipients of list LINUX Sent: Monday, May 14, 2001 12:38 AM Subject: [LINUX:27781] Dns ve Sendmail

Selam Linux'e Gönül Vermiş Arkadaşlar

Arkadaşlar Dns Ve Sendmail Hakkında Local Serverimde Yapmak istediğim Redhat 6.2 yüklü server 3 adet winxx ve birde linux clienti olan bir networke sahibim bunlar arasında clientlerimle maillesmek istiyorum. Sanal doman name olarakta plusbilgisayar.com kullanmak istiyorum acaba dns ve sendmail serverda nasıl konfigure etmem lazım. şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için

saygı ve sevgiler......