[LINUX:27802] veri tabanı

From: ZEKI CATAV (catav@isbank.net.tr)
Date: Mon 14 May 2001 - 10:23:06 EEST

Merhaba,
Apache, php ve mysql hepsi yeni gelen paketler. Apache 1.3.19,
PHP4.0.4pl1,
MySQL 3.23.36.
Apache php ve mysql desteği ile derlenirken make komutu aşağıdaki hata
ile
kesiliyor.
my_compress.o(.text+0x12a): undefined reference to `compress'
collect2: ld returned 1 exit status
make[2]: *** [target_static] Error 1
make[2]: Leaving directory `/usr/local/apache_1.3.19/src'
make[1]: *** [build-std] Error 2
make[1]: Leaving directory `/usr/local/apache_1.3.19'
make: *** [build] Error 2

Aynı hata data önce listeye sorulmuş ve iki öneri gelmişti
1.
Apache'nin Mkaefile'inda LIBS
diye bir bolum varduir,
ona
-lmysqlclient'i ekleyin.

deneyin.
Murat İlker Balaban
2.
PHP'yi mysql destekli derlerken --with-mysql=/ust/local/mysqldiyorsun
mu? MySQL'in yerini tam olarak ver. Bir de mysql stable bir surum
mu? 3.22.32 gibi. Bir baska alternatif'te slackware'i kurarken eksik
kurulum yapmis olabilir misin? Benzer hatalar benim basima yukardaki 3
nedenlerle gelmisti.

- barI$ - Barış Şimşek

1. öneriyi gerçekleştirecek bir bölüm yoktu, 2. öneriyi zaten
uyguluyordum.
Apachetoolbox-1.5.21 ile yaptığım denemelerde de aynı hata oluşuyor.

Aynı hatayı yaşayıp çözen veya ek önerileri olan var mı?
Eğer bu üçlüyü kurup çalıştırabilirsem web tabanlı veri tabanı
kullanacağım.
Daha önce önerilen Freemed'i indirdim ama kullanma şansım bu yüzden
olamadı.
Yardımlarınız için teşekkürler...

Zeki Çatav
catav@isbank.net.tr