[LINUX:27612] Re: Novell ve redhat

From: reni (reni@glowingeyes.net)
Date: Mon 07 May 2001 - 13:41:26 EEST

Selamlar,

Friday, May 04, 2001, 8:08:20 AM, you wrote:

Gecen defa istedigim yardima bir cevap gelemdi ama searchlerimde
bisiler buldum ilgili arkadaslara bilgi olsun diye URL gonderiyorum
yanitlar burada, ayni sorunu yasayan olursa

http://archives.indenial.com/hypermail/hurricane/April1998/1065.html

r> Selamlar arkadaslar,

r> Calistigim yerde bir adet cisco 2509 ve bir dolu server var (SGI,
r> SUN, Linux redhat(3 Adet), Novel, NT, Win2000 ) vs vs.. Bugune dek
r> mutlu mesut yasarlarken birden Novel ve Linux arasinda bir sorun
r> cikti Log monitorde surekli

r> IPX: network number collision be501428 eth 802.2 and eth0 802.2

r> hatasi veriyor.. Bugune dek 5 yildir mutlu mesut yasadilar ama..
r> Sadece yeni 2 HUB ve 3 Switch alindi ki onlarla ilgiside yoktur
r> diyorum Mars calistirmiyorum Ayrica Novell de herhangi bir TCP/IP
r> ayari yapmadim, ona bir IP assign etmedim yani protokolleri dahi
r> farkli ve Linux'da da Mars yada IPX is activate etmemistim ve
r> hala da active degiller... Bir fikri olan varmi? bana yardimci
r> olursaniz sevinirim simdiden tesekkurler

--
Best regards,
                             mailto:@tr.debian.net