[LINUX:27530] Novell ve redhat

From: reni (reni@glowingeyes.net)
Date: Fri 04 May 2001 - 08:08:26 EEST

Selamlar arkadaslar,

   Calistigim yerde bir adet cisco 2509 ve bir dolu server var (SGI,
   SUN, Linux redhat(3 Adet), Novel, NT, Win2000 ) vs vs.. Bugune dek
   mutlu mesut yasarlarken birden Novel ve Linux arasinda bir sorun
   cikti Log monitorde surekli

   IPX: network number collision be501428 eth 802.2 and eth0 802.2

   hatasi veriyor.. Bugune dek 5 yildir mutlu mesut yasadilar ama..
   Sadece yeni 2 HUB ve 3 Switch alindi ki onlarla ilgiside yoktur
   diyorum Mars calistirmiyorum Ayrica Novell de herhangi bir TCP/IP
   ayari yapmadim, ona bir IP assign etmedim yani protokolleri dahi
   farkli ve Linux'da da Mars yada IPX is activate etmemistim ve
   hala da active degiller... Bir fikri olan varmi? bana yardimci
   olursaniz sevinirim simdiden tesekkurler

--

-- Best regards, mailto:@tr.debian.net