[LINUX:27529] redhat 7.1'e oracle yukleme

From: kilic koken (mkkoken@usa.net)
Date: Fri 04 May 2001 - 07:04:20 EEST

merhaba,

redhat 7.1 kurdum. uzerine oracle veritabani kurmak istiyorum.
X'te oracle cd'sindeki runInstaller ikonuna tikliyorum. Kurulum ekrani
gelmiyor. process "calisiyor" gorunuyor.

terminalde deniyorum, cd'ye girip "./runInstaller" yaziyorum, su mesaj
geliyor:
"Initializing Java Virtual Machine from
./stage/Components/oracle.swd.jre/1.1.8/DataFiles/Expanded/linux/jre. Please
Wait..."
Ama bekleyince herhangi birsey olmuyor. Yine kurulum ekrani gelmiyor, yine
process "calisiyor" gorunuyor.

Halbuki ayni cd'den Suse 6.4 EV (2.2.14) uzerine daha once kurmustum.
Bi fikri olan varmi acaba.. tesekkurler.