[Linux] Re: vmlinuz

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Thu 26 Jul 2001 - 23:14:46 EEST

konuya bir kac ufak ayrinti daha eklemek istiyorum.
su an sistemimi hep linux slackware cd'si ile aciyorum
ve karsima gelen ekrana linux root=/dev/hda3 ro yazip
enter'a basinca giriyor.
eger normal had'dan boot edersem bilgisayari linux
aciliyor ve su satirda takiliyor; ekran aynen soyle
kaliyor

<ekran>
  0x378: FIFO is 16 bytes
  0x378: writeIntrThreshold is 9
  0x378: readIntrThreshold is 9
  parport0: PC-style at 0x378 (0x378) [PCSPP,
TRISTATE, COMPAT, EPP, ECP]
  _
</ekran>

ekranin el altindaki _ isareti yanip sonuyo fakat
hicbir tus islemiyor. Bilgisayar kitleniyor
ctrl+alt+del bile ise yaramiyor.

eger yardimci olursaniz cok sevinecegim...

=====
Iyi Calismalar
PCc0d3r
[Fr3e Y0uR m1nD]