[Linux] Re: Kylix Open Edition..

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 26 Jul 2001 - 22:51:21 EEST

On Thu, 26 Jul 2001 05:26:22 -0700 (PDT) Bora Ozden <vbozden@yahoo.com> wrote:

> Onemli olan bir nokta, icinde GPL lisansli kutuphaneler bulunuyor bu nedenle Kylix Open Edition ile uretilen her yazilim serbest olmak ve GPL lisansi tasimak zorunda.
> Ticari yazılım üretmek ancak full sürümle mi mümkün?
Ticariden kastettiginize bagli, serbest bir yazilim da ticari olabilir.

Ama yok urettigim programi GPL lisansi ile degil de baska bir lisansla yapmak istiyorum derseniz bu mumkun degil.

Cunku GPL lisansi geregi, GPL 1 byte kod dahi kullanirsaniz programinizda, programinizin GPL lisansli olmasi gerekiyor. Kylix Open Edition da GPL kutuphaneleri iceriyor.

                               Doruk

FISEK GRUP - http://www.fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026 / 0.312.3952271
Istanbul : 0.216.4284693 / 0.212.4284694