[Linux] Re: Ynt: Re: Exchange yerine...

From: Umut Gokbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Thu 26 Jul 2001 - 09:27:30 EEST

Merhaba,

> Kusura bakmayin ama, BIND'in suyumu cikti desem, kizarmisiniz ? Zaten
> sendmail'in dogru duzgun calismasi icin bir DNS gerekecek. Ayni makineye bir
> DNS (En iyisi olmasada en kolayi BIND) server kurarak aga DNS olarak bu
> makineyi gosterirsiniz, bu sorunlar kokten cozulur...

Estagfirullah neden kizalim :)) Olabildigine basit ve olabildigine az makinede bir konfigurasyon degisikligine gidecek bir cozum one surmeye calismistim. Neticede local mail trafiginin disarisi ile hicbir ilgisi olmayacagi icin de yukaridaki yontem bana oldukca pratik gelmisti. Tabii DNS kurarak da bu sorun en guzel sekliyle cozulur ama arkadasimiz ayni zamanda ortak dosya paylasim alani da istedigi icin nasil olsa samba kurmak zorunda, sadece host ismi uzerinde calismasi daha pratik gelmisti. Her yigidin yogurt yiyisi faklidir, degil mi?

--
Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak

GPG Public Key : http://www.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xBCF6D969&template=netenextract,netennomatch,netenerror ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.