[Linux] Re: Ynt: slackware'da ses karti

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Fri 20 Jul 2001 - 21:15:06 EEST

tesekkurler
aynen su komutlar ile islem hemen halloldu
$ su
$ cd /dev
$ chown PCc0d3r dsp
$ chown PCc0d3r audio
$ chown PCc0d3r mixer

fakat burada sadece izni PCc0d3r'a verdim. PCc0d3r'da
ben olduguma gore hala bir tehlike teskil ediyor mu?
PS:dosya izinleri ile hic oynamadim (yani hic chmod
komutu vermedim...)

=====
Iyi Calismalar
PCc0d3r