[Linux] Re: Mysqld

From: Ahmet TaY (ahmettay@yahoo.com)
Date: Fri 20 Jul 2001 - 17:17:05 EEST

Selamlar,
host.frm dosyasini netten buldum.
safe_mysqld ile de calistirmayi deneyerek hangi dizini
okudugunu ögrendim. host.frm dosyasini
ogrendigim dizine de kopyaladim. Ama olumlu bir sonuc
alamadim.

PS: Bir cok mailing-listelere bu soru gönderilmis
ama kesin bir cevap veren yok ;(

Onerisi olan?

*.rpm / *.deb tartismasi yaratmaz umarim. ;)

Iyi Calismalar
Ahmet TaY
ahmettay@yahoo.com