[Linux] Re: Mysqld

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Fri 20 Jul 2001 - 16:40:19 EEST

Data dizininde mysql'in kendi kullandigi user ve host table'lari vardir. Sanirim data dizininiz yada bunun icinde bu dosya yok.

# ls -l $MY_PATH/data

Boyle bir dizin ve altinda bu dosya var mi? (rpm'in de bu dizin var diye cikabilir yani $MYSQL_PATH/var, .tar.gz'den kurarsaniz data diye cikar. Baska bir sistemden bu dizini alip sizinkine yerlestirin. Yada .tar.gz 'sini acin ve o dizinde scripts/mysql_install_db komutunu verin. Bu data dizinini olusturacaktir. Sonra bunu alip rpm ile data'yi actigi yere kopyalayin.

rpm buyuk ihtimalle dosyalari dagitiyordur, onun icin biraz aramaniz gerekir. safe_mysqld 'yi veya mysld 'yi calistirirsaniz data dizinini ekrana basar. mysql su dizindeki datalarla calismaya basladi gibi bir mesaj yazar.

not: Bu rpm 'ler canimi Slklyor. Gun gecmiyor ki bir problem report edilmesin.

--

- barI$ -

-- Attached file included as plaintext by Listar --