[Linux] Re: Mysqld

From: ilker ARABACI (i.arabaci@hiperaktif.com)
Date: Fri 20 Jul 2001 - 16:41:55 EEST

ilgili dosya mysql server ' in mysql database ' inin host table' dogru
yuklenmis bir sistemede olmamasi güç bi ihtimal

eger bu dosya $basedir/data/mysql/
ya da $datadir/mysql/
RPM ile :/var/lib/mysql/mysql/
ya da /usr/local/mysql/var/mysql/

Eger bu dosya varsa..

komutu elinle çalistirdigindan default parametreler ile databasein bulundugu
yer arasinda fark var
$basedi/ ya da datadir tanimi yapman gerekir
mysqld --datadir=$datadir
ya da root ile safe_mysqld
default bir /etc/my.cnf dosyasi da hazirlasan diger variable lar için daha
iyi olur.