[Linux] slackware'da ses karti

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Fri 20 Jul 2001 - 15:54:26 EEST

en sonunda ses modulu basarili bir sekilde kuruldu ve
sisteme root olarak giris yaptim xmms'i actigimda cok
iyi calisti.
daha sonra sisteme kullanici olarak girdim ve xmms
actim; ses kartinizi kontrol edin gibisinden bir hata
verdi. sonra yine halen user'ken terminali actim ve su
komutu verip mpg123'u denedim ve calisti.
yani kullanici iken ses kartimi tanitmamisim gibi
goruyor ama root iken ses kartimi goruyor...

iki arada bir derede kaldim
yardim ederseniz cok sevinirim...

=====
PCc0d3r
X-G3n - Turkiyenin ilk ve tek Turkce The Gimp kaynagi...
http://xgen.linux.org.tr/