[Linux] Re: Debian

From: Imran Geriskovan (imran.geriskovan@ims.com.tr)
Date: Fri 20 Jul 2001 - 14:58:39 EEST

Debian kurulumunun (daha) kısa bir yolu var.

1- Önce baz kurulum paketini, boot ve root disklerini alın. Toplam 10-15 MB dır.
2- Kurulum yapın
3- Sonra apt ayarların yaparak neleri kuracacağınızı dselect ile seçin.
4- Sonra online olarak bunların otomatik olarak gelmesi ve kurulmasını seyredin. :)

Bayağı stablidir bu sureç. Bağlantı kopmaları, hatalara filan karşı tam guvenli.
Resume özelliği de var. İsterseniz kurulumu kesip kaldığınız yerden ertesi gun devam
edebilirsiniz. Ayrıca seçilenler tam alınıp tama olarak kuruluma hazır olmadan bir işlem
yapmaz. Dolayısı yarı yolda bi hata olupda kala kalamanız yol açmaz.

Not: 3. maddede kuracağınız paket miktarına ve toplam büyüklüklerine göre aşağıdaki
isoları kullanmanız daha pratik olabilir yada olmayabilir.

Imran