[Linux] Re: suse 7.2

From: Fatih Ozavci (fatih.ozavci@superonline.com)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 17:33:04 EEST

Hayir ben cok denedim... ancak indirip eger networkun varsa baska bir makineden ftp yada nfs ile kurabilirsin
benim bu sansimda yoktu... velhasil cok guzel bir dagitim olmasina ragmen ben bu ozelliginden nefret ettim..
sonunda suse istedigim icin aldim live eval 7.2 cdsiyle actim makineyi sonra /.S.u.S.E altindaki herseyi /yenibirdisk
diye diger diskime kopyaladim.. sonrada murat kocun yardimiyla cebellesip program derlemek icin gerekli olan
butun paketlerin olmadigini gorup ftp.suse.com dan 7.2 nin oldugu yerden dev1-2-3 klasorlerinde ne var ise kurdum
sonra hersey calisti... ama stabilite konusunda ufak bir uyari... bu yontem epey ugrastırır... lilo kurmakta zorlanirsiniz..
ayrica butun konfigurasyonlari yapacak kadar bilgi gerekecek... (ben %80 civarindaydim muratta kalani tamamladi :-))
ve son olarak bazen kilitlenme yasiyorum... ama oyle boyle degil... bazen sistem acilirken cakiliyor... bazende opera
ve sylpheed mail acikken... benim kanaatim cekirdekten kaynaklaniyor.. derlenmesi gerekiyor... ama bu yogunlukta
(ve ozelliklede son 11 gunumdeyken :-)) birde cekirdegi derlemek istemiyorum... epey cebellestim ama anladimki
suse hepsine bes asar :-))))) bence parasini bayilip al sonrada update falan et... bence gercekten deger... hakkini
fazlasiyla veriyor paranin... bende yok o ayri :-))) fazla uzadi ama , hadi saalicakla...

-- Attached file included as plaintext by Listar --