[Linux] Re: biraz konu dışı ama

From: B.Bolat (bbolat@smurf.cc.yildiz.edu.tr)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 15:53:59 EEST

> Elektronik muhendisligi "to screen"'i gercekten ekranlamak olarak
elektronik muhendisligi "to screen" e ne der bilmem ama shielded cable
yerine bizim hocalar ekranlanmis kablo derdi, yenilerin ne dedigi hakkinda
zerre kadar fikrim yok. zaten kablolar da uzmanlik ve ilgi alanlarimin
biraz disinda. ayrica son bir-iki yildir her terime(karsiligi olsun
olmasin) abuk subuk karsiliklar turetildigi icin ben eski terimleri
kullanmayi tercih ediyorum. isterseniz kalkanli kablo diyeyim, gonuller
hos olsun.