[Linux] Re: httpd - apache - php3

From: Ahmet TaY (ahmettay@yahoo.com)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 14:24:06 EEST

Merhaba,
editor ile de arama yaptirdim ve gd ile tek ilgili
satir ;

;Windows Extensions
;extension=php3_mysql.dll
;extension=php3_calendar.dll
;extension=php3_dbase.dll
;extension=php3_gd.dll

o da windows ile ilgili degilmi. Ve de zaten ;
ile kapali durumda.

Yükleme satiri gibi bir satir da sanirim mevcut degil.

Sanirim isler simdi daha da zor.

Ahmet TaY
ahmettay@yahoo.com