[Linux] Re: httpd - apache - php3

From: Ahmet TaY (ahmettay@yahoo.com)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 14:36:23 EEST

 Merhaba,
 editor ile de arama yaptirdim ve gd ile tek ilgili
 satir ;

 ;Windows Extensions
 ;extension=php3_mysql.dll
 ;extension=php3_calendar.dll
 ;extension=php3_dbase.dll
 ;extension=php3_gd.dll

 o da windows ile ilgili degilmi. Ve de zaten ;
 ile kapali durumda.

 Yükleme satiri gibi bir satir da sanirim mevcut
 degil.

 Sanirim isler simdi daha da zor.

 Ahmet TaY
 ahmettay@yahoo.com