[Linux] Re: RPM paketleri yuklerken hata

From: Imran Geriskovan (imran.geriskovan@ims.com.tr)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 11:38:17 EEST

Debian ın iyi tarafı ne diye soru vardı geçen.
Evet debian nın paket yöneticisi ile
"Yazılı yükledim. Şunları dedi. Çalışmıyor." dertleriniz olmaz.
Paket gereksinim hiyerarşisinin bozulmadan korunması ve
yeni gelen yazılımların ihtiyaç duyduğu diğer yazılımlar
(ki bu kompleks bir ağaç yapısı oluşturabilir.)
düzgün şekilde sisteminize girmesi için gerekli mekanizmalar
mecvuttur. Kimisi bunu "Debian benim gözetimim dışında
bazı şeyler yapıyor." şeklinde algılayabilir.
Ama kimse ye güvenmeden de yaşamazki birader. :)
Bence Debian.org guvenilecek bir yer.

Bu arada Hurd u takip eden birileri varmı?
Debian/Hurd iyi gidiyor gibi.
Linux kernelinden teknik olarak daha üstün bir yapı.
İşletim sistemi yapısı olarakda linux un aynısı sayılır.
Bir kaç özel kısım hariç.

Okuyan varmı:??
Inside Debian Hurd
Dr. Dobb's Journal December 2000
The Hurd's modular design enables customization
http://www.ddj.com/articles/2000/0012/0012a/0012a.htm

Imran