[Linux] Re: RPM paketleri yuklerken hata

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@roots.gen.tr)
Date: Thu 19 Jul 2001 - 00:05:04 EEST

   Selamlar,
locate lib.xxx.so.0
komutu ile sisteminizde o dosyanin yuklu olup olmadigini
kontrol edin.Eger sisteminizde varsa LD_LIBRARY_PATH
icerisinde degildir./etc/ld.so.conf dosyasina buldugunuz dosyanin
pathini ekleyip ldconfig komutunu verin.ldconfig -p |grep lib.xxx
seklinde bir sorgu ile yuklenip yuklenmedigini kontrol edin.

Eger sisteminizde yoksa http://rpmfind.net adresinde
istenen dosyayi search ile hangi pakette oldugunu bulup
o paketi kurun sisteminize.

Kolay gelsin.